REAYD_ELGANA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

REAYD_ELGANA

ريــــــــــاض((قل هذه سيبلى ادعوا الى الله )) الجنـــــــــة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» ما حكم قول بعض الناس: ساعة لي وساعة لربك؟
مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالثلاثاء 04 مايو 2010, 03:05 من طرف 0حياء0

» نصيحة غالية إلى الأخوات المنتقبات للشيخ أبو إسحاق الحويني – حفظه الله تعالى
مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالأربعاء 21 أكتوبر 2009, 10:20 من طرف 0حياء0

» عَنْ الْمَرْءِ لا تَسْأَلْ وَسَلْ عَنْ قَرِينِهِ *** فَكُلُّ قَرِينٍ بِالْمُقَـارَنِ يَقْتَـــدِي
مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالأربعاء 21 أكتوبر 2009, 10:18 من طرف 0حياء0

» صوت رائع ..لطفل ماشاااء الله اللهم بارك
مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 01:55 من طرف 0حياء0

» رد الشيخ ابو اسحاق الحويني علي شيخ الازهر في رد قوله علي ان النقاب عادة..جزء من الحلقة أكثررر من رائعة
مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالخميس 15 أكتوبر 2009, 01:34 من طرف 0حياء0

» خرجت مستورة حيو خطاها :: أنشودة رائعة عن الحجاب من قناة وصال الفضائية
مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 12:51 من طرف 0حياء0

» البعض نحبهم ..... ولكن ؟
مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 12:28 من طرف 0حياء0

» ميت لا يريد أن ينزل الى القبر
مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 16:23 من طرف 0حياء0

» رد العلماء الربانيين علي ."سئ بيه اوكي "
مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 11:09 من طرف 0حياء0

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

مين الى عايز الجايزه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابو اسحاق
Admin

المساهمات : 25

مين الى عايز الجايزه Empty
مُساهمةموضوع: مين الى عايز الجايزه   مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالثلاثاء 15 سبتمبر 2009, 14:26

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
احنا النهارده معانا 3 جوايز 3 انواع من الاعمال اى عمل هتعمله هتاخد 3 جوايز مستعدين نبدء يعنى يالا بينا اسمع يا سيدى
حبيبك النبى صلى عليه صلى الله عليه وسلم ثلاثه يحبهم الله ويضحك اليهم ويستبشر بهم عرفت 3 جوايز ياعم ييييييييه لسه برضه معرفتش طيب صحصح معايا هرتبهملك اهو
1_ يحبهم الله يعنى ربنا يحبك ياعم
2_ ويضحك اليهم وهيضحكلك كمان
3_ ويستبشر بهم
تعالى بقه علشان نفتح كل جايزه ونشوف جواها ايه وايه فايده الجايزه ده ومواصفاتها مستعدين
تعالو نفتح اول جايزه وهى يحبهم الله ياترى الجايزه دى كبيره طيب وفيها ايه لما ربنا يحبنى تعالى بقه نقول فيها ايه ونقول الجايزه دى مميزاتها ايه اسمع حبيبك النبى بيقول ايه اذا احب الله عبدا نادى جبريل يا جبريل انى احب فلانا فاحبه فيحبه جبريل ثم يقول جبريل لاهل السماء يا اهل السماء ان الله يحب فلان فاحبوه فيحبه اهل السماء ثم يضع له القبول فى الارض فهمت يا سيدى شكلك هتتعبنى معاك بص ياعم حبيبك النبى صلى عليه صلى الله عليه وسلم بيقول ايه اذا احب الله عبدا لو ربنا حبك ياعم اسمع بقه نادى جبريل يا جبريل انى احب فلانا فاحبه ياااااااااه فهمتها دى ربنا يحبك ويقول لسيدنا جبريل كمان يحبك فيحبه جبريل ثم يقول جبريل لاهل السماء ان الله يحب فلان فاحبوه فيحبه اهل السماء يااه تبقى حبيب ربنا وحبيب سيدنا جبريل وحبيب اهل السماء تعالى بقه نشوف الجايزه دى ليها مميزات تانيه عارفين الحديث الى فاذا احببته كنت سمعه الذى يسمع به وبصره الذى يبصر به ويده التى يبطش بها ورجله التى يمشى بها يا بختك يا سيدى انا شكلى هحسد الله يكون سمعك فكيف هو سمعك الله يكون بصرك فكيف هو بصرك مين هيبقى قدك ياعم طيب متيجى نكمل الحديث كده ولان سالنى لاعطينه يااااااااه يعنى لو رفعت ايدك وقولت يارب ربنا يقولك لك عبدى شوف بقه انت نفسك فى ايه وهو هيدهولك نفسك فى الجنه اطلبها منه وهو هيدهالك بس كده لا تعالى وبس ومتبقاش مستعجل ولئن استعاذنى لاعيذنه لو قولت يارب اعوذ بك من الشئ الفلانى ربنا يعوذك على طول ها هتخاف من ايه بقه وانتى لو استعذت به اعاذك دى كانت بعض مميزات الجايزه الاوله ايه رايكم لما نشوف الجايزه التانيه ولا اقولك لا لما اعرف الاول الجايزه الاوله عجبتكم ولا لا وعلى حسب الرد بتعكم هكمل الجايزه التانيه وهقول على 3 اعمال الى انت لو عملت منهم واحده بس هتاخد 3 جوايز مستنى الرد ويارب الموضوع يكون عجبكم
[b]

عدل سابقا من قبل ابو اسحاق في الأربعاء 30 سبتمبر 2009, 06:06 عدل 1 مرات
http://reaydelgana.friendhood.net
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مين الى عايز الجايزه   مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالأربعاء 16 سبتمبر 2009, 05:32

ماشاء الله موضوع شيق وأسلوبه جميل جزيت خيرا ورزقنا الله جوائزه واياكم
BENT_EL_EIMAN

المساهمات : 2

مُساهمةموضوع: رد: مين الى عايز الجايزه   مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالأربعاء 16 سبتمبر 2009, 14:26

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جزاكم الله خيرا أخى الفاضل وجعله فى ميزان حسناتك رائع
اللهم اجعلنا ممن يفوزون بهذه الجائزه
moonlight

المساهمات : 1

مُساهمةموضوع: رد: مين الى عايز الجايزه   مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالأربعاء 16 سبتمبر 2009, 18:45

جزاك الله اخى الفردوس الاعلي
ابو اسحاق
Admin

المساهمات : 25

مُساهمةموضوع: ولو انا   مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالخميس 17 سبتمبر 2009, 06:57

ولو اننا اذا ميتنا تركنا لكان الموت راحه كل حيا

ولكنا اذا ميتا بعثنا ونسال بعدها عن كل شئا
http://reaydelgana.friendhood.net
طالبة الجنة

طالبة الجنة

المساهمات : 31

مُساهمةموضوع: رد: مين الى عايز الجايزه   مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالأحد 20 سبتمبر 2009, 11:02

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

راااائع ماشاء الله تبارك الله واسال الله عزوجل ان يرزقنا واياكم هذه الجوايز ولا يحرمنا منها ويجعلها فى موازين حسناتكم والاسلوب تبارك الله جميل وسهل ربنا يجزيكم خير وينفع بكم
raja2y_0JJI

المساهمات : 1

مُساهمةموضوع: اااااااااااااااااااااااالله   مين الى عايز الجايزه I_icon_minitimeالثلاثاء 22 سبتمبر 2009, 13:31

السلام عليكم
جزاكم الله خيرا على هذا الموضوع نفعنا الله به واياكم وننتظر المزييييييييييييد

مين الى عايز الجايزه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مين الى عايز الجايزه الجزء الثالث
» الجزء التانى مين الى عايز الجايزه